DFWZ- MANI'S FIRST OUTFIT

 

Hi my dearest!

I know you already saw this outfit in our previous post but I wanted to personally share my inspiration with you….

and to show you this amazing photos by my dear VIKTORIJA NOVAK.

I designed this nude top because I wanted to do a twist on a classic menswear. This is my take on asymmetry and minimalism and I hope you’ll like it.

……hugs and kisses by Mani.

Znam da ste ovaj outfit već vidjeli u našem prethodnom postu, ali sam htio s vama osobno podijeliti svoju inspiraciju i pokazati vam ove odlične slike moje drage Viktorije Novak.

Dizajnirao sam ovu bež majicu jer sam htio napraviti nešto neuobičajeno s klasičnom muškom odjećom. Ovo je moje viđenje asimetrije i minimalizma i nadam se da će vam se svidjeti.

Mani's outfit

dreft1

DSCN6680


top MANI

bow tie CROATA

shirt H&M

belt D&G

pants ZARA

shoes D&G

bag D&G

watch D&G

 

 

FASHION IMPERATIVE on Facebook.

Follow us with Bloglovin’.

Contas Premium
Compartilhe este filme: :

Post a Comment

 
Support : Baixartemplatesnovos.blogspot.com
Copyright © 2012-2014. Fashion and Beauty Tips - todos os direitos reservados para

CINEHD- o melhor site de filmes online